Uus rubriik

Hei-hei!

Möödunud on tervelt 1 kuu sellest ajast, kui ma alustasin  seda blogi pidama. Selle ühe kuuga olenud postitanud üle 30 postituse, suuremases osas on need uudised filmimaailmast, paar filmiarvustust, (luban, et järgneval kuul hakkab neidarvustusi rohkem olema). Saage aru, olen veel algaja blogija, kuid vaatamata sellele, on minu blogi külastanud üle 340 inimese!!! Minu jaoks, see juba tähendab midagi. Aitäh teile, kes polnud laisad, ning vajutasid minu lingile. Aga mul on Teile üks palve, võib olla teen valesti, et juba midagi palun, aga kui Teil pole raske, PALUN KOMMENTEERIGE minu postitusi! Ma ei solvu ka kõige karmima kriitika peale (kui see on õiglane kriitika). Luban, et ei hakka teid jälitama, ning ähvarduskirju teie kodu postkasti toppima iga hommik.

Olen viimasel ajal hulk tarku raamatuid lugenud,( lisaks telefoniraamatule) mis on pühendatud filmikunstile, ning tahaksin oma teadmisi jagada ka teiega, minu kallid lugejad. Uus või isegi uued rubriigid hakkavad olema pühendatud tuntud filmiloojatele, näitlejatele, filmižanritele. Lisaks veel hakkan postitama  pikemaid artikleid, mis on otsesel või kaudsel viisil seotud filmikunstiga, ning võimalik, et ka intervjuusid tuntud filmimaailma tegijatega.

Nautige!

  1. eee, ma arvan, et ainult klikide pärast kirjutamine on ainult ajutine lahendus, vaevalt, et see pidevaid lugejaid juurde toob (nii kirjutatakse blogimise käsiraamatutes. Seal on öeldud, et peamine, kui sa hoolid oma lugejatest.

    Aga aitäh nõuande eest 🙂

  2. Aitäh nõuande eest 🙂
    Kuid blogimise käsiraamatud ütlevad, et klikide eest kirjutamine on ainult ajutine lahendus, ning see ei too püsivaid lugejaid juurde.
    Mida teie arvate?

    • ei ole küll ühtegi sellist raamatut lugema sattunud, aga see mu kommentaari mõte oligi.
      peaasi, et sul on midagi öelda ja sa oskad selle huvitavalt kirja panna.

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

