“Videviku saaga: Koidukuma 1.osa” (2011)

Esimene film Videviku saagast, mida ma vaatasin. Ütlen ausalt välja, juba enne filmi vaatamist oli mul eelarvamusi selle filmi suhtes. Süüdi on 9gag ja memebase!  Vaatasin seda filmi kui xy-sugukromosoomi  kandja ning rikkumata mõistusega inimese pilguga.

Alustame sellest, et ma ei saanud peaaegu millestki aru, mis filmis toimub, välja arvatud sellest, et üks lumivalge, lapiku, kandilise näoga tüüp abiellub keskmise välimusega tüdrukuga. Siis on mesinädalad, mille noorpaar veedab saarel kuskil ookeanil. Seal ei tee nad muud kui, mängivad malet, suplevad kuuvalgel ning edasi…edasi oleks spoiler.

Noh, mis ma saan öelda, väga igava süžeega film, midagi erilist filmis ei toimunud. Võib-olla ainult voodistseen, kuid seda vaadates, hakkas mul tüdrukust kahju: selline suur jõmm ronib tüdrukule peale, ning lõhub veel voodi ära, rääkimata juba “armastuse haavadest”.

Stsenaariumiga oleks vähemalt natukenegi vaeva näha, selle asemel, et eriefektidele raha raisata, mis oli minu arvates täiesti mõttetu. Aga las tal olla, vähemalt said filmiloojad oma ülesandega hästi hakkama: Kogusid palju raha ning panid  epilepsiahaiged saalis värisema.

Hindeks saab minult 2/10

Vaadake muide ka filmigurmaani blogi, kellel on samataoline arvamus selle filmi kohta:

http://filmigurmaan.blogspot.com/

 

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

