Jaanuari Lõpp

Tsiu-tsiu!

Traditsiooniliselt, iga kuu lõpus teen postituse möödunud kuu kokkuvõtega. Osad lugejad ütlesid, et need uudised mis ma siia paigutasin on mõttetud, ning ma hakkasingi peaegu ainult arvustusi postitama. Lugupeetud Metsavana, arvas, et oma blogiaadressiga kommentaari jätmine on spämmimine, ning ma lõpetasin selle tegevuse. Nüüdsest olen ma nüüd ka Twitteris ja Facebookis, (nagu soovitas mulle teha Metsavana) ning saate mind jälgida lemmiklehtedelt lahkumata!!!

Ning veel üks asi: Criticbirdil on nüüd midagi logosarnast, noh arvasin, et pole kuigi ilus kui Facebookis on profiilipildi asemel Darth Vaderi siluett ja Twitteris sinine muna. Ning muide sel kuul on oodata esimest arvustust raamatule. Valin veel kahe vahel: kas kirjutada raamatule “Insener Garini Hüperboloid” või siis “Mina olin siin”?  Kumba teie soovitate?

Ning veel, alates veerbruarist hakkan lisaks selle uutele filmidele, tegema arvustusi ka vanadele filmidele, mis kuuluvad filmiklassika hulka.

Ning veel üks pisikene uuendus, hakkan igale arvustusele lisama lingi filmitreilerile.

Aitäh lojaalsetele lugejatele 🙂

    • Maret
    • 16. veebruar 2012

    Soovitus Facebooki lehele elu sisse saamiseks. Kutsu kõik oma sõbrad seda laikima, see ilmub omakorda nende sõprade seintele ja nii see levib.

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

